Reklamation
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer, skal vi kontaktes på e-mail: julie@evemo.dk.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Evemo
Østre Alle 6
9530 Støvring
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen, og som er meldt på forhånd via e-mail til: julie@evemo.dk. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.